باتری, باتری لیتیومی ویلچر

فروشنده باتری لیتیوم ویلچر

باتری لیتیوم ویلچر، اصلی ترین و یکی از مهم ترین اجزای ویلچر محسوب می شود و همانند اندام ارزشمندی مانند قلب انسان می باشد که بدون آن زندگی ممکن نمی باشد. فروشنده باتری لیتیوم ویلچر، آن را از کارخانه های تولیدی خریداری کرده و در فروشگاه های فروش لوازم کمکی و درمانی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. این محصول دارای انواع متفاوتی بوده و دارای قیمت های مختلفی می باشد. باتری 12 ولت 28 آمپر یکی از این باتری ها به شمار می آید.

فروشنده باتری لیتیوم ویلچر

همه چیز در مورد انواع باتری ویلچر برقی

همه چیز در مورد انواع باتری ویلچر برقی باتری ویلچر برقی جزو مهمی از دستگاه ویلچر محسوب می شود و بدون آن ویلچر برقی امکان حرکت نداشته و بلا استفاده باقی می ماند. ویلچر برقی بدون باتری یک صندلی غیر متحرک بیش نیست. باتری ها دارای انواع گوناگونی هستند و تولید باتری 12 ولت بازار فروش خوبی دارد. این باتری ها دارای اندازه کوچک و وزن کم و سبکی هستند. دارای دوام بسیار زیادی می باشند و این یک مزیت مهم برای این باتری محسوب می گردد.

برای اینکه بتوانیم از یک باتری برای ویلچر، به مدت طولانی تری بهره ببریم، باید با نحوه ی کارکرد ویلچر ها به خوبی آشنایی داشته باشیم. یک باتری خوب باتری است که زود شارژ خالی نکرده و بتواند ساعت ها شارژ ویلچر را نگه دارد. برای اینکه بتواند این کار را انجام دهد باید باتری انتخاب شود که کارکرد زیادی داشته باشد و دارای قدرت مناسبی باشد. استفاده از باتری های متفرقه باعث صدمه زدن به ویلچر می شود.

برای ماندگاری و طول عمر بیشتر باتری، آن هارا در کنار وسایل گرمایشی و در محیط گرم قرار ندهید. تابش نور مستقیم‌ خورشید به باتری ها آسیب جدی وارد می نماید‌‌. اگر به این محصول ضربه محکم وارد شود، از بین خواهد رفت. از وارد شدن هر ضربه و یا افتادگی باتری باید جلوگیری شود. بهتر است برای خرید باتری ویلچر برقی از مارک های معتبر و رسمی استفاده کنید و به گارانتی محصول دقت نمایید. علامت استاندارد کالای مورد نظر شما، از اهمیت خاصی برخوردار است.

فروشگاه باتری لیتیومی ویلچر

فروشگاه باتری لیتیومی ویلچر فروشگاه باتری لیتیومی ویلچر، در بسیاری از نقاط کشور موجود می باشد. این فروشگاه ها، انواع باتری های لیتیومی را، با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار میدهند. فروش این محصول در نمایندگی های مجاز نیز صورت می پذیرد تا فروشندگان باتری ها را با قیمت کارخانه در دسترس مشتریان قرار دهند. باتری لیتیومی ویلچر، قابلیت خرید اینترنتی را دارا می باشد. مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به سایت های معتبر و رسمی، از قیمت انواع باتری مطلع شده و باتری مورد نظر خود را به آسانی و بدون واسطه خریداری نماید.

نوشته های مرتبط

2 فکر در مورد “ فروشنده باتری لیتیوم ویلچر

  1. غلامعلی عباسی گفت:

    سلام نیاز به یک عدد باطری لیتیومی ویلچر یاماها ۱۲ولت ۲۸ آمپر دارم.

    1. خانم موسوی گفت:

      سلام دوست عزیز لطفا با واحد باتری تماس بگیرید 09120277884

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *